dec
21

Társkeresőink egzisztenciával rendelkező, értelmiségi emberek, akik személyesen regisztráltak budapesti irodánkban. A személyes találkozó megnyugtató szűrőt jelent klubtagjaink számára: társkeresőink valós személyek, s testi-lelki párjukat keresik.

Jöjjön el hozzánk Ön is!
www.duals.hu
Duals Társkereső Klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harangocska 2009.12.22. 09:13:15

Én nálatok találtam meg a párom. Köszönöm a Duals Társkereső Klubnak!
Egy kicsit félve mentem hozzátok, de nagyon gyorsan eloszlott minden kételyem. Tudtam, hogy valós emberekkel fogok találkozni, biztonságban éreztem magam.
Nagyon jó programokat szerveztek. Ez a legjobb:

www.duals.hu/Rekkordontes-a-Dualsban

Rekkordöntés a Dualsban
A csütörtöki (2009. 07. 23.) bowlingest ismét rekorddöntés volt a Duals életében! Aminek mindannyian örültünk: a nemek aránya egyenlő volt! Pénteken érdeklődtünk a társkeresőknél, hogy kivel szeretnének randevúzni. Többen már a helyszínen telefonszámot cseréltek. Összesen tizenhárom!!! randevúkérést számoltam össze. A résztvevők több mint felének lesz randevúja. Örülök, hogy lehetőséget adtak a résztvevők egymás megismerésnek és esélyt egy harmonikus kapcsolat kialakulásának elindításához! Ezúton is gratulálok a bowling verseny győzteseinek! 5000-5000 Ft-os bowlingutalványt kapott az első helyezett Attila, 122 ponttal, a második Gyuri, 119 ponttal, a harmadik Zoltán 116 ponttal!Kérésemre Edit (a csütörtöki bowlingest egyik résztvevője) írta le, hogyan élte meg a csütörtöki estét.Tímea kért meg, hogy leírjam, hogyan éreztem magam a bowlingon. JÓL!!!! Szerdán reggel csörgött a telefonom. A Dualsból hívtak. Tímea személyesen hívott meg a másnapi bowlingestre. Azt mondta, most igazán érdemes lenne eljönnöm, hiszen sok új társkereső lesz és szeretne bemutatni egy férfinek, aki miattam jön el! Neki Tímea megígérte, hogy egy csapatban fogunk játszani, hiszen ez volt a feltétele! Ilyen meghívásnak nem lehetett ellenállni! "Ott a helyem" - mondtam! Ez volt az első társkereső buli az életemben.Kicsit izgultam, de tudtam, hogy jó helyre megyek. A helyszín ismerős volt, a Mammutbowlingban elég sok ember fordul meg még hétköznap esténként is. A Dualsosok minden különösebb feltűnés nélkül beleolvadtak a többi bowlingozó, jókedvű társaságba. Az első negyed óra után már teljesen felszabadultan éreztem magam. Izgatottan vártam, hogy ki is lehet ő, aki csak miattam jött el. Amikor megpillantottam, tudtam, éreztem, hogy Ő az! Bemutatkozott és kedvesen rám mosolygott! :-)Hozzáláttunk a vacsorához, salátát, zsúrszendvicseket ettünk és koktélt ittunk. Mire az oktatónk, Viktor beavatott a bowlingozás rejtelmeibe, már a rétesen is túlvoltunk! Tímea összeállította a csapatokat és kezdődött a játék. Természetesen mi ketten egy csapatban játszottunk és egész este beszélgettünk, nevettünk! Segített a bowlingozásban, nemcsak nekem, a többi lánynak is! Igazi Úriember volt!A hangulat nagyon kellemes volt, szinte vibrált a levegő! Láttam, amikor a tekintetek megakadnak, amikor egy kedves mosoly biztat, szinte kimondva: ...nekem is szimpatikus vagy! Még verseny is volt, a győztesek nagyon ügyesek voltak. Nekem még gyakorolnom kell, de majd ő remélem, segít (úgyhogy legközelebb is megyek)!A játék 11 óra után ért véget. Jó este volt, vidám emberekkel voltam, akik szemmel láthatóan nem ijedtek meg attól, hogy ők tulajdonképpen egyedül vannak. Amikor indultunk és búcsúzkodni kezdett a társaság, az én Lovagom lekísért a kocsimhoz és elkérte telefonszámom! :)) Nagyon örültem:) Már fél éve nem randiztam senkivel, de szombaton elmegyünk vacsorázni!Lányok, szuper, hogy elhívtatok, igazándiból ez kellett ahhoz, hogy elmenjek. Ha nem telefonálsz, Tímea, nem is szedem össze a bátorságom. Köszönöm, és persze, írok majd, mi volt a randin, legkésőbb hétfőn. E.

Köszönöm nektek!
Kellemes Ünnepeket a Duals Társkeresőnek!

Dávinó (törölt) 2009.12.22. 16:11:49

Kedves Bús Tímea és Kedves Duals Társkereső!
Én már 1 éve tagja vagyok a Dualsnak, és most úgy néz ki, rátaláltam arra a hölgyre , akit egész életemben kerestem. Már 3 randin vagyunk túl, és egyszerűen lenyűgöz ez a hölgy! Köszönöm, hogy megtaláltátok Őt, és azért is köszönet, hogy ennyire foglalkoztok velünk, és kíséritek utunkat! Köszöm, hogy vagytok!

Kellemes Ünnepeket!

Dávinó (törölt) 2009.12.22. 16:13:15

Kedves Bús Tímea és Kedves Duals Társkereső!
Én már 1 éve tagja vagyok a Dualsnak, és most úgy néz ki, rátaláltam arra a hölgyre , akit egész életemben kerestem. Már 3 randin vagyunk túl, és egyszerűen lenyűgöz ez a hölgy! Köszönöm, hogy megtaláltátok Őt, és azért is köszönet, hogy ennyire foglalkoztok velünk, és kíséritek utunkat! Köszöm, hogy vagytok!

Kellemes Ünnepeket!

Elena42 2010.11.15. 17:06:34

Örülök, hogy végre van lehetőség a hasonló existenciájú emberekkel is megismerkedni. Bár sok üzletfelem van, de mindig szigorúan betartom, hogy nem keverem a munkámat a magánéletetemmel. A Duals Társkereső programjain keresztül könnyen tudok ismerkedni és ennek nagyon örülök! Mindenkinek őszintén ajánlom!

Cukki 2010.11.29. 14:29:27

Kedves Duals Társkereső!
Örülök, hogy végre van egy társkereső aki tényleg létezik, és nem csak az emberek pénzét akarja lehúzni, mint egyes társkereső irodák, hanem segít azoknak akik egyedül nem tudnak boldogulni a társkeresésben! Nagyon tetszik a munkátok! Csak így tovább!

Mítoszirtó 2012.08.23. 15:28:06

Nagyon jópofa továbbra is ez az ál elégedett ügyfeleknek adjuk ki magunkat játék. Minden bizonnyal a diplomás néhány valódi ügyfél olyan hülye, hogy ezt nem fogja átlátni és nem húz el jó messzire az adott kubtól:-)
süti beállítások módosítása