dec
21

A Dulas társkeresők általában diplomások, vállalkozók, akik hasonló tulajdonságokkal rendelkező társat keresnek tartós kapcsolat reményében. Számukra a hagyományos értékrend, a tisztelet és az udvarláson alapuló ismerkedés mind fontos szempontok a párkeresés folyamán.

Korosztálytól függetlenül szinte minden társkeresőnk azért keresi fel irodánkat, mert elfoglalt emberek lévén napközben nincs lehetőségük ismerkedni. A baráti kör bezárult, a szórakozóhelyeken pedig a tapasztalatok alapján ritkán lehet tartós kapcsolat egy-egy ismerkedésből. A Duals célzott, igényes, megbízható ismerkedés és randevúzás lehetőségét kínálja társkeresői számára.

Legyen Ön is klubtagunk!
www.duals.hu
Duals Társkereső Klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harangocska 2009.12.22. 09:20:21

Szinte csak diplomásokkal ismerkedtem. Nagyon jó ügyfélkörrel találkoztam a Duals Társkeresőben. Szinte csak vezetőket ismertem meg, akik rengeteget dolgoznak és nincs hol ismerkedniük. Sajnos nekem is bezárult a baráti köröm, de a Duals Társkeresőben új barátaim is lettek.
Annyira szoros lett a barátságunk, hogy szinte napi szinten tartjuk a kapcsolatot.
De a legjobban a Tibornak örülök! Bevallom, hogy szerelmes vagyok! Én is ilyet szeretnék:
www.duals.hu/Eva-es-Zsolt-szerelme

Köszönöm Bús Tímeának és a Duals Társkereső Klubnak!

Baba! (törölt) 2009.12.22. 16:41:46

Szerintem nagyon jó munkát végeztek, különösképp azért, mert tényleg az ideális párra törekedtek, és az ügyfelekből is a legjobbat hozzátok ki.
Köszönöm Duals Társkereső Klubnak és Köszönöm Bús Tímeának!

Cukki 2010.11.29. 14:28:13

Nekem nagyon tetszik a Duals Társkereső Klub, mert rengeteg érdekes, izgalmas progamot szerveznek, ahol bátran lehet ismerkedni, feszültség mentesen! Nagyon jó a szervezés! Gratulálok!
süti beállítások módosítása